torsdag 3 april 2014

Sjuk jävla dynga

Jag har läst ut Markis de Sades Filosofin i sängkammaren. Jag ångrar mig. Jag mår lite illa.

Jag tänker inte skriva en mer ingående recension än så, den skitboken har redan tagit tillräckligt mycket av min tid i anspråk. Bilden som finns på försättsbladet uttrycker ganska precist mina känslor. Det får räcka med det.

Vill man läsa en mer ingående recension kan jag rekommendera Sofias. Något jag däremot för mitt liv INTE kan rekommendera är romanen ifråga. Undvik!

Ursäkta mig, men jag måste gå på toan och spy nu.

Stina

3 kommentarer:

  1. Ha ha, klockren icke-recesnion! //Sofia

    SvaraRadera
  2. Haha, klockrent. Har aldrig hört talas om en icke-recension förut, men det var nog precis vad det var ja. Nytt ord? Hur som helst är jag stolt över att ha åstadkommit Boktriangelns första, för det är det, eller? // Stina

    SvaraRadera
  3. Tror du kan ha rätt i det! //Sofia

    SvaraRadera